måndag 9 december 2013

Kalas i långa rader

Kalasfin kille!

Det har varit mycket nu ett tag (som vanligt:)). I helgen fick jag fota en fantastiskt söt liten kille som bara var en vecka gammal. Vad roligt det var att få fixa bilderna efteråt! Dessutom har helgerna bestått av en massa kalas. 

Kak- och tårtbuffé á la familjen S/N.

I helgen var Hugo bjuden till sin bästa kompis på förskolan och Rasmus var också bjuden till en utav tjejerna i sin grupp. Lördagen varvades alltså med olika kalas och när det väl kom till kritan så vågade Rasmus gå på kalas själv för första gången (nu tror jag inte att det blir ett problem någon mer gång). Jag har inga bilder från kalasen så jag bjuder på två från Hildings 4 års kalas för två helger sedan, som jag visst missade att dokumentera ifrån. Där bjöds det på en fantastiskt kakbuffé och Pippi/Blixten-tårta.

Fikasugna grabbar.

1 kommentar: