söndag 16 juni 2013

Stora fixaredagen

Och så trodde vi att den värsta fasen var över och vi gick mot friskare tider men icke sa nicke. Jag kände redan igår på kvällen att magen började bubbla igen och när vi skulle krypa ner i sängen så hade Hugo gjort nummer två i hela sängen. På morgonen kräktes jag. *Suck* det verkar liksom inte ha något slut. Nu håller vi i alla fall tummarna att det ser ljusare ut imorgon. Tur att vi hade barnvakt idag av bästa mormor. Jag intog nämligen säng/soffposition större delen av dagen medan maken och morfar byggde, monterade och skruvade. Nu har jag äntligen fått min lilla datahörna där jag kan jobba med alla foton (en stor skärm, 27 tum samt mycket, mycket snabbare än den här gamla skorven). Yihoo!!!

Rasmus och mormor tar en paus i lekandet.

Äntligen fick vi upp ett tidningsställ på vägen. Nu blir det mindre tomt på väggen och tidningarna slipper ligga och skräpa överallt.

"Min":) nya datahörna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar