måndag 17 juni 2013

På väg uppåt...?

Supermysaren.

Igår kväll fick jag feber. Hur länge sedan var inte det? Hade helt glömt av känslan av att konstant frysa trots att jag var nedbäddad under ett lager täcken. Efter att ha sovit från ungefär halv sex på kvällen till elva idag på morgonen så verkar sjuksymptomen dock lagt sig. Har till och med ätit en normal middag idag så imorgon bär det av till jobbet igen... förhoppningsvis. Hugo och jag intog sängläge hela förmiddagen vilket inte han har det minsta emot. Skulle han få välja så skulle vi nog kunna ligga i sängen hela dagen och mysa. Det var i alla fall väldigt svårt att få upp honom lagom till lunchdags. Min magsjukediet har tagit mig under 60 sträcket vilket bara har hänt en gång tidigare, vid vårt bröllop, och lite deff kanske gör att magrutorna kommer fram till sommaren i alla fall:). Något positivt ur misären...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar