tisdag 25 juni 2013

Premiär för Allsång

Idag åkte alla mina älsklingsgrabbar iväg ut till skärgården för några dagars segling. Själv blev jag kvar med att jobba och stå i. Några dagar själv ska faktiskt bli skönt. Har knappt haft det på fyra år så det kan vara dags:). Det är bara det att listan helt plötsligt blev full med saker som jag behöver göra på min egna tid. Träna varje dag, träffa kompisar, få i ordning fotografier... blir nästan smått stressad av tanken på allt som ska hinnas med.

Ikväll var tiden bokad för middag och tid med Linnea. När jag plötsligt fick se att Gyllene tider skulle spela på premiären av allsång så blev det något justerade planer. Vi åt först en middag ute i strålande sol och begav oss sedan till Skansen (tillsammans med ganska många andra). Där underhöll en massa bra artister (vi fick höra några riktigt bra klassiker från Gessle & co) och sedan promenerade vi strandvägen tillbaka i ett underbart vackert sommar-Stockholm.

Vi var inte själva på Allsång.

En riktigt bra räksallad och ett glas rosé på strandbryggan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar