fredag 28 juni 2013

Min mammas helg!

Presentöppning.

Pust... vad jag har hållit på att fixa de sista dagarna. Trots att grabbarna har varit borta så har jag inte ens hunnit längta. Har haft väldigt mycket på jobbet och sedan har jag fortsatt med att fixa inför helgen när jag kommit hem på kvällen. Har stupat i säng framåt tolv. Men nu äntligen är allting klart! Dags för helgen då vi ska fira vår bästa mamma som fyller 50 år om några veckor. Det hela började redan i torsdags då vi hade bett hennes syster att ringa och säga att hon skulle packa en väska med grejer. Idag blev hon sedan upphämtad direkt på jobbet för att bege sig mot Stockholm. Hon satt tydligen och gissade hela vägen på en massa saker som systern skulle ha hittat på men kopplade inte alls att det kunde vara vi:)... Väl framme hos oss så blev det en drink och lite kubbspel innan det var dags för middag på Backstugan. Imorgon fortsätter äventyret och mer om det får ni höra på söndag. Jag älskar att överraska!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar