torsdag 13 juni 2013

Fortsättning följer...

Jaha, och då var det min tur... aldrig tidigare haft en så konstig magsjuka. Mår skitdåligt stundtals och känns som om jag vill kräkas men det händer liksom ingenting. Magen bubblar som bara den. Hugo har redan blivit bättre i magen men har istället fått feber... Ja ni hör ju. Status här är inte så där jätterolig. Jag grämer mig för att jag missar flera dagars träning. Inte bra för fysen och statistiken... Men jag som numera kommer i storlek 34 (har aldrig tidigare hänt i mitt vuxna liv) trots att jag inte har gått ner i vikt (tror det beror på att träningen har tightat till och ändrat om=lycka) kanske minskar några mått till nu när man mår dåligt... Jag kan ändå inte förstå att jag kommer i en 34:a?! Har pendlat ganska mycket genom åren och varit uppe ända i 40 men mestadels har jag legat på 36/38. Dags att köpa ny garderob igen... Inga problem när dom är angenäma:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar