tisdag 11 juni 2013

En liten sammanfattning


Heja, heja, heja!!! Kom igen nu då Sverige nu får ni allt visa det bästa ni har. Grabbarna har i alla fall svårt att sitta still i samband med matchen och ganska svåra att fånga på bild:). 

Är inne i en period där jag tycker det är ganska tråkigt att foto. Jag tycker också att det är tråkigt att jag tycker att det är tråkigt eftersom det egentligen är kul men datorn är för dålig och klarar inte mina program. Så när jag väl ska bearbeta bilderna är det väldigt segt och går inte. Det gör att jag helt tappar inspirationen... Kan det vara så att skattepengarna får gå till en riktigt bra dator för bildbehandlingsprogram!?

Idag har det varit VAB här hemma och imorgon är det min tur att stanna hemma med kidsen. Vet inte riktigt vad Rasmus har råkat ut för men någon form av magproblem som har gjort att vi fått byta lakan flera gånger i natt. *suck* inte roligt...

Idag hittade resterande del av familjen en fågel utan huvud och massor av blod och fjädrar på uteplatsen. Tur att jag var på jobbet och slapp se röran. Är det något som ger mig kalla kårar och rysningar ända in i märgen så är det döda djur. Det här är andra gången som en död fågel ligger hos oss och inte speciellt trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar