torsdag 2 maj 2013

Panorama

Idag har jag lärt mig något nytt! Kanske har glömt att berätta att jag just nu håller på med en kurs i avancerat foto på distans. Inlämningsuppgiften den här veckan består bland annat av att göra ett panoramakort av tre fristående bilder. Jag kan inte sluta fascineras av Photoshop. Det är så befriande härligt att se sådana makalösa resultat med bara några knapptryckningar.

Dessa bilder tog jag först...

 ...och sedan satte jag ihop dom till det här...

...visst, vägen kanske blev lite krokigare än vad den brukar vara:) men det var ändå coolt att se resultatet!

2 kommentarer:

  1. Hej Tack för en fin blogg

    får jag undra vad det är för kurs du läser på distans ? jag har sökt efter många kurser på distans men aldrig hittat

    MVH
    Robban

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och tack:) Just nu läser jag avancerat foto vid umeå universitet och i höstas läste jag visuell kommunikation samt bildbehandling vid jönköpings högskola. Alla kurserna har varit helt på distans och höstens kurser var helt fantastiskt bra!

      Radera