söndag 26 maj 2013

Morsdag

Först vill jag passa på att hylla min allra bästa och mest fantastiska mamma! Hon ställer alltid upp och är otroligt generös, snäll och sprider massor av kärlek. Dessutom lagar hon fantastiskt god mat och är bäst på att baka. Det finns ingen bättre mamma än du! Nu längtar vi tills du (och pappa så klart) landar på svensk mark igen!

Min bästa mamma. Alltid värd att hylla! Koh Lanta mars 2013.

Jag själv har haft en alldeles lagom skön morsdag idag! Först fick jag sovmorgon och blev sedan uppvaktad med teckning, blommor, choklad och pussar. Eftersom det var strålande sol och riktigt shortsväder så bestämde vi oss för att gå ner och spela minigolf och äta glass. Väl nere vid banan så var det stängt och öppnade inte förrän tolv (konstigt på helgen...). Nåväl vi fick köra lite lekparkshäng istället. 

Första...

...andra (var så snabb så hon knappt kom med på bild)...

...tredje!

När vi kom hem för lunch och Hugos sovstund så började det mulna på och helt plötsligt så öste regnet ner. Regnet fortsatte smattra hela eftermiddagen så våra planer för en heldag ute grusades. Istället fick vi umgås inne vilket i och för sig också är mysigt. Det blev till att rita med akvarellfärger, ha kuddkrig, leka kurragömma, spela spel och discodansa istället. Jag tyckte att det var en perfekt morsdag eftersom jag fick va med mina underbaraste grabbar hela dagen och verkligen kvalitetsumgås!

Kvällen har avslutats med ett gympass så en bra avrundning på veckan. Visst hänger ni fortfarande med på träningsutmaningen!? Imorgon blir det träningsfridag (förutom utmaningen då) eftersom det är tävlingslopp och Vårruset på tisdag. Första tävlingsloppet för säsongen, yihooo det ser vi fram emot!!!

1 kommentar:

  1. Tack för de fina orden! Många kramar mamma.

    SvaraRadera