lördag 4 maj 2013

Möhippedag

Idag på morgonen var grabbarna verkligen överexalterade. Dom skulle tillsammans med maken åka till faster för att vara där hela dagen och sova över. Vilket äventyr! Väskan var fylld till brädden med saker och dom stod och hoppade redan innan dom hade gått upp. 

Själv har jag förberett och förberett inför bästa Linneas möhippa som skulle gå av stapeln under dagen. Eftersom bordet dukades redan igår kväll så fick inte grabbarna vara hemma och stöka runt:). Det blev en härlig dag med brunch, bastu, lekar och avslutningsvis en trerätters hemma hos oss. Vädret var verkligen på vår sida och ibland kändes det nästan lite som försommar här i stan.

Presentöppning. Mitt paket bestod av fyra bakverk och i varje satt en liten ledtråd om min och den blivande brudens resa tillsammans.

Dukat för fest. Observera kärlekstemat med laxtartar upplagda som hjärtan (kanske är svårt att se:)).

Nu ska jag gå och lägga mig och imorgon ska jag njuta av sovmorgon!

1 kommentar: