söndag 12 maj 2013

Långväga besök

Idag kom gammelfarmor och gammelfarfar upp på besök. En massa fina paket följde med och så blev det födelsedagsfika igen:). Tänk vad länge sedan det var vi sågs (innan Thailand) så det var skönt att få kramas igen.


Imorgon börjar grabbarna förskolan så vi ska få hjälp med inskolningen. Maken får ta Hugo och dom andra får dela på Rasmus:). Eftersom vi fick tillgång till bil så har jag också passat på att handla nya blommor både ute och inne. Det var behövligt...


Det bästa var att min gungstol fick plats i bilen upp så nu är den äntligen på plats. Nu kan jag sitta där och mysa med en kopp te samtidigt som jag tänker på min allra käraste gammelfarmor Ingrid!

                                 

2 kommentarer:

  1. världens bästa gammelfarmor och finaste gungstolen, kan nästan känna doften i blomrummet, så många fina minnen! /mosterC

    SvaraRadera
  2. Lycka till i både Myrstacken och Lejonkulan!

    SvaraRadera