fredag 28 december 2012

Välbehövlig egentid

Idag efter lunch stack maken till mig 400 bath, sa att jag skulle försvinna hemifrån ända tills han var klar med middagen, lägga mig på stranden, ta det lugnt och ta en massage. Han visste precis vad jag behövde min käre make. Jag gick ner till stranden, köpte en glass, fick äta upp hela glassen själv i lugn och ro, läste i min bok, solade, tog ett dopp i havet och avslutade med en timmes massage. Sååå underbart och välbehövligt i alla dessa sjuktider!!! När jag låg där i solen i ungefär en timme så insåg jag att jag faktiskt inte har legat och solat en enda gång sedan vi kom hit. Premiär alltså:).

När jag kom hem stod middagen på bordet och sedan bestämde vi oss för att ta en tur ner till stranden för att prova julklappsdraken. Spännande och kul! Gick bra trots att vindarna kanske inte var dom bästa men det är ju stora ytor att springa på.

Bilder får komma senare. Uppkopplingen är inte på min sida...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar