onsdag 19 december 2012

”Om man är två kan man hjälpas åt”

...det var temat på min slutuppgift i bildbehandling och här kommer resultatet:




Nu är båda mina höstterminkurser inlämnade så nu kan jag med gott samvete ta jullov två dagar för tidigt. Sååå skönt!!! Ska så klart inte lämna fotograferandet och bildbehandlandet därhän men skönt att inte ha någon deadline hängande över sig. 

I natt har vi haft en uppesittarnatt med Hugo. Han har skrikit, varit ledsen och förmodligen haft ont. Kollat på Barbapapa hela natten och då menar jag HELA natten. Vår alvedon från Sverige tog slut igår kväll så i natt var vi tvungna att ge honom flytande Thailandsversion. Inte populärt utan vi fick tvinga i honom, hålla fast honom och öppna munnen. Mammahjärtat blöder:( 

Idag är det sista dagen för att nominera till bästa Thailandsblogg och jag blev så glad när jag såg att jag just nu ligger 2:a. Stort Tack!!!

2 kommentarer:

  1. Jättefina bilder, spot on på temat! Bra du har tålmodiga (och snygga) modeller :)

    Stackars Hugo-gubben - om ni behöver svensk Alvedon är jag beredd att slänga mig på nästa flyg med några förpackningar...

    SvaraRadera
  2. Tack! Så tålmodiga var dom inte men jag fick vara ganska snabb:) Okej, vi beställer tre paket:)

    SvaraRadera