fredag 14 december 2012

En mulen fredag...


...på Lanta. Vad gör man då?
Jodå, det blev en fredagsglass idag också efter avslutningen på skolan. 7-9:orna höll ett väldigt imponerande framträdande för resten av skolan och fick rungande applåder. Idag måste jag skryta lite:)... Jag har för första gången någonsin i hela mitt liv (tror jag, eller vad jag kan minnas) sprungit i 60 minuter. Alltså som ett träningspass och inte under tävlingsform. Är sjukt nöjd och imponerad över mig själv! Att springa på löpband är annars så himla trist men just nu känns det som om jag inte har så mycket val. Efter hundattacken på stranden så har jag blivit lite restriktiv till löpning där...

Efter det skulle jag och Therese gå för att få oss manikyr på stranden. Det tog dom två timmar och fyra lager färg innan dom var klara med mig. Blev det bra? Nej... När jag kom hem kunde jag bara dra av nagellacket. Gick tillbaka och sa att dom fick ta bort det. Okej, du får välja en ny färg. Nej tack, jag har ingen lust att sitta här två timmar till, ta bara bort det. När hon var klar sa jag att det verkligen inte var bra gjort och att jag borde få pengarna tillbaka. Trodde verkligen inte att jag skulle få det men hon gav mig pengarna tillbaka. Får väl bli ett nytt försök till att bli julfin istället men då åker jag nog till Dreamy Spa. Har i alla fall gjort min andra vaxning av benen och det märks verkligen skillnad, grymt nöjd!

3 kommentarer:

  1. Hundar.. igen? eller var det när vi var där? Grattis 60 min är riktigt starkt. Trevlig helg

    // Jörgen o Co

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det var samma hundar jag tänkte på men Jesper har fått hundar efter sig några gånger och varit tvungen att leta efter en pinne så jag får lite ångest när jag ska ta mig ut... Löpbandet funkar men trist utsikt och inte så mycket variation...

      Radera
  2. Vilken skön liten pepparkaksgubbe.
    Leif

    SvaraRadera