måndag 6 september 2010

Sjuklingar

Efter mitt senaste inlägg så blev allt bara kaos... Rasmus skrek och gnällde från klockan tolv fram till han somnade igen vid fyra på eftermiddagen. Ingenting var bra och jag blev helt knäckt. Märkte att han hade fått en massa prickar på kroppen som förmodligen kom efter 18 månaders sprutan och på natten fick han feber så det var väl det som spökade. Jag fick också feber på natten (eller det kändes så i alla fall) och drog på mig en förkylning. Vet inte om det var Rasmus raseriutbrott som gjorde att det bröt ut på mig också...
..
Hela söndagen låg vi nedbäddade i soffan och sov mest både Rasmus och jag. Nu känns det dock bättre. Rasmus har gått till dagis (dom skulle på utflykt till grusplanen bredvid idag...:)) och snart kommer Anna och Oliver förbi på kaffe. När jag lämnade honom blev han lite kinkig men sedan när vi berättade att han skulle få sparka boll då gick det bra:)
...
Ett dilemma; Om man har jeans, skärp och ett lite tightare linne över byxorna då putar skärpet ut och det ser inte så bra ut. Om man skippar skärpet då hänger byxorna nere vid knävecken... Hur ska man göra egentligen???
Det är sånt som jag funderar på om dagarna:)
...
Provtitt av Jaynas plåtning;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar