fredag 17 september 2010

Lite skryt:)

Stolt mamma - ja, det är jag det!!! Skulle lämna på dagis idag och det var Rasmus favorit fröken Katja som jobbade tidigt. Hon busade lite med honom och sedan ville han gå in och käka frukost och gav mig en stor puss för att sedan springa iväg. Jag och Katja snicksnackade lite och hon sa att Rasmus är så himla duktig och att dom till och med hade diskuterat det bland fröknarna. Han förstår mer, och är mer medveten än många utav dom äldre barnen sa hon. Så himla kul att höra och att han verkar trivas så bra! Lite kan man väl få skryta...:)!

4 kommentarer:

  1. Jag är imponerad över ert sätt att fostra er son och som brev på posten blir det en trygg skön krabat. Klart att man bara kan älska honom.
    Farfar

    SvaraRadera
  2. Klart man får skryta över sin underbara son. Jag gör det varje dag och talar om vilket härlgt barnbarn jag har! Synd bara att man inte träffas så ofta för jag längtar mycket!
    Kram mormor.

    SvaraRadera
  3. Rasmus är världens bästa kille såklart! kram sundqvists

    SvaraRadera
  4. Klart du får skryta!! Han är ju grym!
    KRam Marie

    SvaraRadera