torsdag 16 april 2009

Vårfint på balkongen

Yes, igår kväll fixade jag i ordning balkongen. Man får sådana härliga vårkänslor när man påtar lite grann i jorden:) Tanken var att jag skulle kunna sitta där idag men ack så jag bedrog mig. Mulet och trist har det varit hela dagen. Typiskt, men det kommer väl fler dagar.

.

Jag och lille-man har varit på 2 mån kontroll idag och allt var tipp topp. Han hade inte kommit över 5 kg gränsen ännu utan vägde 4 950 gram men snart så..:) Läkaren frågade om han kunde ligga och titta upp. Ja, sa jag han kan vända sig från mage till rygg också. Det ska jag inte fråga förrän vid sex månaders kontrollen sa hon då och log... Visst är han duktig vår egen lilla atlet:)

Jesper fick med sig min plånbok till jobbet idag så inte kunde jag shoppa något när jag var nere på centrum heller. Jag tror att han tog den medvetet... så att jag inte skulle kunna bränna några pengar:) inte ens en kaffe kunde jag inhandla...

Har upptäckt att Rasmus nu har vuxit i bärselen lite bättre och att han trivs bra där. Så nu går jag här hemma med honom på magen hela tiden... han är väl van... Skönt att få händerna fria även om det blir lite klumpigt när man ska göra något.

Idag ska jag iväg och träna. Ska bli så himla skönt och det är behövligt. Har sjukt ont i knät till och med när jag sover av alla lyft av lille-man så nu ska jag styrketräna lite. Otur bara att jag upptäckte att kortet (som vi sa upp) går ut den 20:e april så det är inte många dagar kvar. Ja, ja, jag får väl inhandla ett månadskort fram till sommaren...

2 kommentarer:

  1. åh vad han är söt lilleman jag tror han brås på mormor lite grann kram

    SvaraRadera
  2. Åh han är så underbar!

    SvaraRadera