måndag 6 april 2009

Första tågresan

Vilken helg jag och Rasmus har haft. Strålande väder och långpromenader med alla mammas kompisar. Fast vi saknade pappa när han var i Enköping.

Idag har jag varit vaken sedan kl fyra på morgonen då vaknade Rasmus för mat och vid halv sex skulle vi upp så jag lyckades inte somna om. Gissa om man är trött. Kvart över sju gick X2000 mot Göteborg. Detta var Rasmus första längre resa. Vi hade två säten och det var bra. Hade med bilbarnstolen så Rasmus satt och sov i den hela vägen. Han var väldigt snäll och gillar nog att åka tåg:)

Rasmus på tåget;
Det har varit en händelserik dag för lill-killen och många nya intryck vilket märktes när han skulle lägga sig och genom att han inte ville sova på hela eftermiddagen. Mormor, morfar och moster hade längtat och jag fick knappt ha honom för mig själv:) Vi har också varit och hälsat på gammel-gammelfarmor eller ska man kanske säga mega-farmor nu... och så har gammelfarmor och gammelfarfar varit på besök.

Första och femte generationen;
Solen strålar över Tranemo och allt är sig likt...

1 kommentar:

  1. Lilla guldklimpen! Snart kommer din favoritmoster och tar hand om dig! :)

    SvaraRadera