onsdag 15 april 2009

Lilleman är sjuk

Då var det lillpysens tur att bli sjuk. Han snörvlar så det låter som att han knappt kan andas och hostar så där hemskt långt ner i halsen. Som tur är har han inte feber och är på allmänt bra humör trots dessa svårigheter.
...
Snart är det dags för debut;

Igår tog jag och Rasmus en långpromenad till Plantagen för att köpa lite nya blommor till balkongen som jag ska försöka få i ordning. Upptäckte när jag gick ut där häromdan att gräslöken jag fick av mamma förra året har återuppstått så nu har jag gräslök i år igen. Det trodde jag inte...

Idag var meningen att jag och Rasmus skulle gå på babysång på öppna förskolan men dit får man inte ta några krassliga barn så vi fick hoppa över det och ha sångstund hemma istället:) Var dock tvungna att ta oss ner till Solna Centrum eftersom jag skulle på återbesök till mödravårdscentralen. Fick en ny läkartid eftersom jag fortfarande har lite ont i magen när jag lyfter och går. Annars var allt bra så nu får jag äntligen börja träna igen!!! Yes!!!

Lån av mosters solbrillor;


Som vanligt när man svänger in på centrum så får man med sig något ut:) Köpte lite vårkläder till min garderob som verkligen behöver en uppiffning och hittade ett par solbrillor till vår lilla cooling...
...
Nya brillorna;

1 kommentar: