tisdag 13 januari 2015

Vardagsdagar

Skolstarten började inte så bra för oss. Först matförgiftning på Rasmus. Sedan fortsätter det med maken och efter två dagars uppehåll får maken problem med magen igen. Det känns som om den här resan har varit lite för mycket magproblem för oss... 

Jag har fått in massor av roligheter att göra här på ön. Uppdrag i diverse former som känns sjukt spännande och grymt kul. Därför har mina dagar/min hjärna fyllts av massor av tankar och planer. Bloggen har fått stå åt sidan...

Idag var det lämning av barn, gymmet en sväng, slog mitt kloka huvud ihop med en vän här på ön, hämtning, mötte upp våra Solnavänner för lek på stranden, fotbollsträning för grabbarna, take-away middag med mormor och morfar. Gissa om grabbarna stupade i säng sedan, och det ska jag också göra strax. ZZZzzznark...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar