lördag 10 maj 2014

Födelsedagskalas

Idag var det dags för Hugos födelsedagsfirande. Höjdpunkten var helt klart när tårtan kom fram. Hugo kunde knappt vänta och ville helst börja äta långt innan. Gissa varför?!:) Jo, på tårtan hade jag gjort en Dusty (från flygplansfilmen) som flög omkring på moln. Vår 3-åring åt upp hela flygplanet själv! Presenter och annat var mindre intressant. Fast det är klart, när trädgårdsprylarna kom fram så var han tvungen att ta på sig stövlarna och trava ut för att greja lite grann. Nu på kvällen när det hade slutat regna så kunde vi äntligen sätta upp studsmattan. Jag kör en bildbomb från dagen:);

Det här var en populär tårta. Dusty Spridenfält som svävar på moln gick hem hos 3-åringen.

Hyfsat nöjd.

Lite pausunderhållning med mormor innan de andra gästerna anländer.

Äntligen tårta!

Jag har fyllt en, två och tre år.

Den där ska jag ha.

Bäst att kolla så inte mamma missar något.

Yihooo, jag fick hela! = Lycka!

Tror mormor och morfar blev sugna på ett till litet barnbarn när de fick träffa Ellen. En liten peek till mostrarna:)! 

Nästan hela gänget samlat för kalasfika.

Födelsedagsbarnet redo för lite trädgårdsarbete.

Inte ofta jag hamnar på bild men nu blev det flera stycken. Tack till Gabriel som lånade kameran!:)

Hugo är ett stort fan av sin kusin.

I sommar kommer vi att bli mästerhoppare på studsmattan.

1 kommentar:

  1. Vilken fantastiskt fin bild på dig och Ellen! Kram TK

    SvaraRadera