tisdag 24 april 2012

Snart bär det av...

Grabbarna sover redan sött och jag har en kväll för mig själv då maken åkt iväg för att titta på viktig fotboll. Vad ska jag göra en kväll som denna? Kolla Desperate så klart:) men kan inte låta blir att först drömma mig bort en stund till helgens kommande aktiviteter. En barnfri weekend i Budapest (äntligen ska 30 års presenten utnyttjas:)) med massor av egen tid eller rättare sagt egen-tillsammans-tid, sömn och förhoppningsvis (om väderprognoserna stämmer) 26 grader och sol.

Hoppas verkligen att hotellfrukosten ser ut som den utlovas på bilden.

Lånad bild från kempinski.com

Jag tror och hoppas att lite spaande finns med i makens planer. Annat vore väl konstigt när vi ska till Budapest:).

Lånad bild från kempinski.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar