söndag 4 september 2011

Pingis

För alla er som läser bloggen så måste det vara positivt att jag just nu ammar vilket gör att inläggen blir ganska många:) Vad ska man annars göra när man sitter där man sitter... Nu kanske ni tror att det är vad jag gör just nu men så är inte fallet. Istället har jag lyckats få båda småkillarna att sova samtidigt medan maken är iväg och spelar pingis. Och vad gör jag då? Jo, sitter i värmen på uteplatsen, dricker en kopp kaffe, bloggar och spånar på upplägg inför nästa helgs stundande festligheter...

Paus i pingisspelandet;

För Rasmus är allt pingis. Fotboll, innebandy, allt som har med bollar att göra är pingis... Idag var det turnering i Råsunda så vi passade på att gå ner och kolla när pappa spelade.

Övar;

...och så det obligatoriska varmkorven;

Tillslut lyckades jag få med mig Rasmus från hallen eftersom mamma hellre ville vara ute i det fina vädret än att sitta inne i en hall hela dagen. Men han hade nog helst velat vara kvar fast han var jättetrött på slutet. Det var ju så spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar