fredag 2 september 2011

Alla trötta...

Hugo trivs bäst i storebrors säng;

Jag skulle också behöva sova men det är svårt precis när man stigit upp och lämnat på dagis. Drar i mig mängder med kaffe istället... När vi skulle iväg och ta på oss galonisarna innan dagis så var Rasmus inte alls glad. Så här lät det;
- Neeeej vill inte gå dagis. Vill stanna hemma mamma sova stället.
Tårarna sprutade och det var nästan så jag gav med mig och lät honom va hemma... Men han var bara trött efter en natts urusel sömn och när han väl kom till dagis så var han super glad över att få återse kompisen Emil efter semesteruppehållet:)

Nu ska jag ladda inför en myskväll med mammagruppen och några utav smågrabbarna. Ska ta med mig både Hugo och Rasmus för att besöka Annika med familj som flyttat ut till hus i Sigtuna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar