torsdag 18 mars 2010

Sköna dagar...

Igår skulle vi dra till Where Else som är vårt favvoställe på stranden söder om vår. Det krävs att man tar en tuck-tuck dit vilket gör att det blir en liten utflykt. Käkade en utmärkt lunch och skulle sedan ner och bada. Då fick vi höra varningsrop från dom i baren som sa att det nog inte var så lämligt att hoppa i eftersom vattnet var fullt med maneter. Typiskt... då var det bara att traska hem igen...
...

...
På väg hem såg vi denna skylt...???

...
På kvällen lyxade vi till med en gratis middag på Thai cuisine som firade 10-års jubileum och bjöd på gratis buffe och live musik. Det var trevligt som alltid när det bjuds:)
...
Tänkte att jag skulle dokumentera Rasmus tänder vilket är ganska svårt att fånga på bild. Här är dock ett försök. Tre små gryn där nere och två på gång där uppe...

...
Idag drog vi norröver på vår strand och Jesper lyxade på med en massage. Dock inte av sorten som tidigare visades på skylten...:) Bad i havet och poolen har också hunnits med...
...
Äntligen har vi lyckats få på Rasmus sina solbrillor;

...

...
Slagna hjältar;

...
På väg till stranden;

...
Badbuse;
...
En väldigt hypotetisk fråga:) Hur många skulle kunna tänka sig att följa med oss till Thailand nästa gång?

4 kommentarer:

  1. Jag hänger med, när åker vi.
    Längtar!

    SvaraRadera
  2. Jag oxå! Betalar du?? ;))

    SvaraRadera
  3. Jag hänger också med man kan ju inte låta bli efter alla fina bilder som vi fått se. Tur att ni snart kommer hem för jag håller på att längta ihjäl mig efter er!kram på er.

    SvaraRadera
  4. Vi åker ju samma tid, nästa år så frågan är kanske om ni följer med oss :) //Kram Lina

    SvaraRadera