fredag 5 mars 2010

Kärlek, sorg och härliga minnen

Härliga minnen och glada skratt!!!
...
Det känns tungt att börja skriva igen. Jag har så mycket sorg i mitt hjärta just nu. Min älskade gammelfarmor gick vidare i livet igår efter 96 år på jorden. Det känns tungt att vara på andra sidan jordklotet och inte kunna ta ett riktigt farväl, hålla handen och kramas. Hon var min stora idol och min bästa vän. Hon har lärt mig så mycket, skämt bort mig och älskat mig vad jag än har gjort. En modern gammelfarmor med mycket humor och ett stort hjärta. Jag älskar henne så himla mycket och jag är så glad att Rasmus och Ingrid fick ett år tillsammans!
...
Alltid en stund över för bus!!!
...
Även om den sista veckan mest har präglats av stor sorg så ska jag försöka uppdatera med lite bilder och skrift från Sri Lanka. Nu är vi i alla fall tillbaka på Koh Lanta, Gooddays, Bungalow 4 där vi startade. Efter mycket flängande och med allt som hänt känner vi att det enda vi behöver är lugn och ro, ett hem och lite rutiner. Därför valde vi att åka tillbaka.

1 kommentar: