onsdag 10 mars 2010

Omröstning


...
Okej, utan att veta vem som har gjort vilken...:) Nu är det dags för omröstning! Vilket sandmoster är snyggast???
...
Nr 1;

...
Nr 2;

...
Dags att beställa????;

...
Nu när vi är tillbaka på Koh Lanta så är det bara lata dagar. Man stiger upp och äter en låååång frukost medans man har barnvakt. Sedan bestämmer man om man ska ligga vid poolen eller stranden. Svårt val:) Vid poolen har man förmodligen barnvakt större delen av tiden men vi brukar dela upp det. Halva dagen poolen, halva dagen stranden... Sedan kommer nästa stora fråga vart ska vi äta lunch? och efter det vart ska vi äta middag? Just nu är livet svårt:)
...
Lunch på stranden;

...
Ska vi gå någongång eller???;

...
Mot stranden;
...
Kaffedrickaren;

Rasmus flyttar ut;

3 kommentarer:

  1. Det är helt otroligt vad fort det går i utvecklingen. Längtar efter att få träffa honom, jag menar er, igen. Kul att han har börjat prata också. Är dock inte säker på om det var svenska språket jag hörde men förhoppningsvis förstår ni honom i alla fall :)

    Massor av kramar från ett vårvintrigt stockholm med blå himmel och några plusgrader. //Lina

    SvaraRadera
  2. Rasmus är det finaste sandmonstret :)) Förövrigt tycker jag det är dags för er att komma hem! Och det omedelbart bums!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker båda sandmonstrarna är fina men om jag måste välja en så tycker jag tvåan. jag längtar otroligt mycket efter sandmonstret Rasmus. Det är kul att få se filmerna med lilleman. kramar till er alla.

    SvaraRadera