fredag 19 december 2014

Fredagsfys innan fredagsmys

Jag gillar verkligen det där med att man ska göra sig förtjänt av fredagsmyset (dvs fredagsdrinken:)). Idag testade jag ett bootcamppass med Linda här på ön och jag tror knappt att jag kommer att kunna gå imorgon. Ben är inte min paradgren och det var mycket ben... Dessutom tar man i mycket, mycket mer när man tränar med andra och med någon som håller i ett pass. Grymt roligt var det och jag ser fram emot att det kommer att kännas imorgon. Passet var mycket utformat som att man jobbade i lag och tävlade mot varandra, vilket jag så klart gillar. Kommer bli fler sådana pass och jag ser fram emot att de som kommer och hälsar på hänger med...:)

Tyvärr har jag inga bilder från passet men eftersom vi höll till på stranden och bokstavligt talat rullade oss i sanden så kan ni ju tänka er hur man såg ut efteråt. Det tog ett tag att få bort all sand i håret och på kroppen...

Nu ska vi fredagsmysa. Grabbarna har valt en sväng till Chada för poolbad och sedan blir det nog en fredagsdrink på Slowdown (bästa strawberrydaquirin på ön). Livet leker:)!

2 kommentarer:

  1. Så klart vi hänger med när vi har kommit ner. Bara två veckor kvar! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej på er ni fantastiska familj. Det är imponerade vad ni åstadkommer mycket och trevliga saker.
    Det är verkligen trevligt att läsa er blogg och vi sitter och småler, och jag (Eliza) önskar att jag hade haft den möjligheten när Per och Marcus var små. Lite avundsjuk blir man.
    Ta väl vara på er och här från Täfteå vill vi sända er en mycket skön Jul och Ett Gott Nytt År.
    Vi kan också berätta att i natt kom julesnön. Vi har fått mellan 10 och 15 cm härlig vit snö. Temperaturen är ca -6 grader. Det är strålande vackert ute. Kylan ska bestå, så vi får en riktigt fin jul.

    Många kära hälsningar
    skickar
    Elisabet och Kaj

    SvaraRadera