tisdag 23 december 2014

Dan före dopparedagen

Jag trodde att det skulle vara kul att fira jul. Nu börjar jag tvivla... förra julen låg både jag och maken i svåra magsmärtor. I söndags börja jag må dåligt, kräktes en gång och på morgonen hade jag ont på högersida. Sängliggandes hela gårdagen och idag kändes det fortfarande likadant.  Började bli lite orolig för blindtarmen så jag åkte till doktorn för att kolla. Eftersom blodvärdena var okej och jag inte haft någon feber så trodde hon inte det. Jag har dock inte den minsta aptit så hon trodde att tarmarna fått sig en inflammation.  Tre sorters medicin och ordinering att bara äta rissoppa.  Yihoo, det blir en fröjdefull jul det här... för andra året i rad.

1 kommentar:

  1. Det är min dotter det! Krya på dig, vi ska tänka lite extra på dig när vi äter julbord.

    SvaraRadera