tisdag 19 augusti 2014

Slutet på den här semestern

Igår tog vi en cykeltur till Mulle Meck. Huvva, va kallt det var... medans barnen och maken lekte på så passade jag på att ta en löptur för att få upp värmen. Sedan blev det korv i termos och varmt kaffe. Snälla sommaren var inte slut än!

Korvpaus


Bäst att värma sig trots att man sprungit närmare en mil

Vattenlek är roligast. Barnen undrar när dom får bada igen? Snart hoppas vi:)!

Idag är det vår sista semesterdag (varför går det så snabbt???). Imorgon börjar vardagen igen... Jag ser massor av statusuppdateringar på hur skönt det är att komma in i rutiner och vardag. What??? Fattar ingenting. Jag gillar att ligga och dra mig i sängen och äta frukost vid halv tio. Jag gillar att få vara med mina barn hela dagarna och inte bara efter jobbet när dom är trötta och griniga. Jag gillar att både jag och maken utan problem hinner gå och träna varje dag om vi vill. Däremot ser jag inte fram emot veckoplanering, matschema, vem ska hämta?, vem ska lämna? hur ska vi hinna? och all tid som man inte har... *suck* Imorgon börjar det i alla fall och jag är ganska säker på att det kommer att bli svårt att få upp både barn och föräldrar när klockan ringer 06.30.


Packat och klart inför terminsstarten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar