torsdag 21 augusti 2014

Fotbollspremiärer och bröllopsdag

Fotbollspremiär för mamman i familjen


Min bästa hejarklack



Andra jobbdagen efter semester blev vabbdag när treåringen hämtades med 39 graders feber från förskolan igår. Ska det redan börja? Han verkade dock kvickna till ganska snabbt och vi fick en riktig mysdag tillsammans. Mamma, kan vi inte baka tyckte han?! Självklart gör vi det och svänger ihop lite muffins. Han njuter av att få göra allt själv och få mammas fulla uppmärksamhet.

Femåringen har fotbollsupptakt efter sommaruppehållet och är superladdad. Han tycker verkligen att det är kul! Springer sig röd i ansiktet, dribblar och skjuter. Efter femåringens fotboll är det dags för mamma i familjen att snöra på sig fotbollsdojjorna igen. Det var verkligen länge sedan och lite nervös för knäna är jag allt. Får hejarklack av mina bästa grabbar och det var verkligen sjukt kul! Väl hemma igen fick jag och maken äntligen tid att öppna en flaska bubbel och njuta av fyra år som gifta! Hipp hipp hurra!

2 kommentarer:

  1. margareta boström21 augusti 2014 kl. 22:07

    Grattis , Grattis

    SvaraRadera
  2. Grattis kramar till er! Jag blir fortfarande varm i hjärtat när jag tänker tillbaks på den dagen.

    SvaraRadera