torsdag 10 april 2014

Stockholm - Göteborg ToR

Väckarklockan ringde klockan fem imorse. Då hade jag redan legat vaken i en och en halv timme. Ogillar verkligen att resa tidigt på morgonen för jag är så sjukt nojjig över att vi ska försova oss så jag kan inte sova alls. Hade fått låna bil så maken skjutsade ut mig och grabbarna till Arlanda. Både 5åringen och 2åringen blir som små änglar när vi ska ut och resa. Skönt! för det blir aldrig några problem och Rasmus hjälpte glatt till att konka väskor.

Flygplansfokus;

Klockan sju lyfte vi från Arlanda, klockan åtta landade vi på Landvetter och klockan tjugo över åtta satt jag på planet tillbaka mot Stockholm igen. En liten lätt skjutsning av barnen så här på morgonkvisten:). Var lite smått nervös eftersom vi fick plats nästan längst bak på planet och vi var försenade. Lyckades byta platser så vi hamnade lite längre fram och sedan var det bara snabbt ut, hejdå kramar och pussar innanför slussarna på Landvetter. På andra sidan slussarna stod morfar och gammelfarfar för att ta emot. Tack snälla för att ni fixar så att jag och maken får en långweekend tillsammans i Berlin i helgen! Det ska bli helt underbart och välbehövligt. Undrar bara hur det ska gå att inte få se älsklingsgrabbarna på åtta dagar... (längsta vi har varit borta tidigare är fem dagar och det var tungt...). Dom verkar enligt rapporter dock redan ha installerat sig så det är nog mest mamma och pappa som kommer längta ihjäl sig. Sista pendelbytet innan jag är på jobbet och imorgon -Mot Berlin!!!-

Avlämnade grabbar på Landvetter;

1 kommentar:

  1. Njut av att vara lediga och rå om varandra. Tiden kommer att gå fort jag lovar och pojkarna kommer att ha det mysigt! Kram

    SvaraRadera