söndag 16 mars 2014

Varenda muskel värker...

Söndagsfika.

Alltså, träningsvärk i alla ära... Kunde knappt sova i natt för det värkte i varenda muskel trots att jag låg blickstilla. Idag har jag gått som en höggravid med en sakta vankande gång och varenda rörelse uppåt eller nedåt har gjort så fruktansvärt ont. Nu undrar jag bara hur morgondagen kommer att bli? Andra dagen brukar ju som sagt var vara värst så frågan är om jag överhuvudtaget kommer upp ur sängen? Det var verkligen länge sedan jag hade en träningsvärk som den här. Men har fått grymt mycket inspiration på enkla övningar att göra hemma utan en massa vikter. Är ju dock alltid svårt att pressa ut det där sista när man kör träningen själv... Hoppas att den här peppen gav mig den skjuts som jag verkligen behöver för att komma igång ordentligt med vårträningen!

Idag har femåringen varit på maskeradkalas med förskolekompisar från gamla dagiset. Dom verkar haft kul som bara den! Jag, maken och lillgrabben fick under tiden två timmar att spendera så vi drog till ett lokalt fik för lite söndagsfika och mötte upp med familjen Stenman. Inte mycket till aktiviteter idag med andra ord men ibland är det skönt att bara slappa och med en halvt invalid mamma så behövdes det:)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar