söndag 30 mars 2014

En timme mindre

Korvpaus.

Jodå, den här helgen försvann med en väldans fart och den där timmen som vi tappade känns. Synd, jag hade behövt några extra i stället. Våren har verkligen varit på antågande och i lördags fick vi nästan lite sommarkänslor. Moster Carro har varit på besök så vi har passat på att mysa. I lördags begav vi oss till Skytteholmsparken för lite lek och picknick. Jag hann även med en härlig löptur ned till Pampas Marina och njöt av den magnifika löpsträckan. På kvällen var det dags för årets stora jobbfest med förfest hemma hos oss (grabbarna fick bege sig iväg och hälsa på lillkusinen). Sedan begav vi oss till München Bryggeriet för tre rätters, uppträdande och en massa dans. Så himla kul! Var nog den roligaste festen på länge vilket straffade sig lite idag (men det får det vara värt:)). Det jobbiga var bara att när jag skulle bege mig hemåt vid halv två så missade jag varenda tåg så det tog över en timme att ta sig hem. Dessutom ställdes klockan fram så helt plötsligt kom man inte i säng förrän halv fyra...

Glad bollbestigare och moster.

Idag har vi fortsatt med utetemat. Vi mötte upp med familjen Wetterborg för fika och lek vid Pampas. Så länge sedan vi träffades men alla grabbarna lekte på som bara den! Djuren hade släppts ut på 4H-gården och Hugo var som vanligt väldigt intresserad och ropade efter djuren. 

Klätterapan.

Rasmus är verkligen superduktig på att cykla själv och cyklade både dit och hem helt själv (om än lite gnälligt på väg hem...). Kvällen bestod så klart av pizza (som jag bestämde:)).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar