söndag 13 oktober 2013

Lite söndagsbus

Hugo gillade ringarna.

Idag var vi tidigt uppe och ute för att nyttja dagen på bästa sätt (eller för att slippa gårdsstädningen... då vi sköter det mesta utvändigt hela sommaren:)). Först blev det en sväng till Mulle Meck och då hann jag med en löptur runt Järvastan och Ursvik i höstskrud. Efter det var det dags för lite gympa i en idrottshall tillsammans med lite andra barn. Lyckan för våra grabbar var att både Adam och Simon var där. Dom hade så kul att när det var dags att avrunda så ville inte polarna åka till utlovade Vasamuseet utan istället stanna kvar och leka med oss. Vi vuxna tog oss en kaffe i solen medan grabbarna busade på. Tillslut var vi tvungna att bryta upp och ta oss hemåt. Vår lyxlirare till son ville för tredje dagen i rad ha förrätt till middagen men den här gången blev det stopp:). Nu kliar det i mina fingrar och jag vill sätta mig och jobba med bilderna som jag tog igår. Det blir en sen kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar