lördag 5 oktober 2013

Då var lönen slut

Idag gick vi upp före tuppen. Det var kolsvart ute när jag, mamma och syrran styrde ut på vägen för vårt mål för dagen, gekås i Ullared. 

Fortfarande gryning när vi anlände till Ullared;

Vi ville vara där när det öppnade klockan sju och tur var det. Vi hade absolut inga problem att få parkering eller komma in. Efter ungefär en timme började det tjockna ihop med folk och efter ungefär en och en halv timme höll jag på att få panik!

Det blev endel shopping:);

Det är helt galet vad stort det är och för varje gång som man kommer dit så blir det bara större och större. Trots att det är så stort så var det, när vi var klara efter typ sex timmar, över en timmes kö för att komma in. Men så var det ju riktigt Ullareds väder också när regnet öste ner.

Den längst kö jag någonsin sett till gekås. Den ringlade sig hela vägen ut till parkeringen...;

Gjorde några riktiga fynd. Mestadels barnkläder och barnleksaker. Det är en riktigt bra kurs på vissa saker. En långärmad tröja till barnen ligger på runt 50-60kr. Dessutom är heminredningsavdelningen riktigt bra. Jag tänker inte berätta vad slutnotan hamnade på:). Fyndade också två par skor på skooutletsen utanför. En riktigt bra shoppingdag med andra ord. Om man räknar bort att man fick trängas och slå sig fram bland folk, känna smått panik och tillslut vara helt slut... Men det var ändå värt det:). Det jag inte förstår är hur man kan ta med barn in på ett sådant ställe. Jag skulle vara livrädd för att tappa bort dom och det kan omöjligt vara kul...

Grabbarna var sjukt nöjda över sina nya flygplanströjor;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar