onsdag 17 juli 2013

Kärlek, skratt och tårar


Åh vad jag har saknat dom små krypen:)!!! Idag har kvällen bjudit på helt fantastiskt väder och nu runt klockan 22 visar termometern fortfarande... ja, just det 22 grader. Vi kunde inte få nog utan var ute och busade alldeles för länge. Det hela slutade med gråt när Hugo skulle gå balansgång och hoppa själv från kanten. "Lära mig" sa han gång på gång och lärde sig det gjorde han. Han lärde sig att inte hoppa själv från kanten någon mer gång den här sommaren och inte förrän han har fyllt tre år som han säger själv. Det blev mycket tårar och det gjorde ont. Vet inte riktigt hur det gick men han ville inte gå efteråt och haltade rätt rejält på foten. Han får sova på saken så är det förhoppningsvis bättre imorgon.

Själv så känner jag mig duktig som cyklade både till och från jobbet. En liten lätt cykeltur på 3 mil och det var dagens träningspass. Efteråt var jag lätt värd jordgubbarna och grädden som familjen Hellström/Stenman kom förbi med.

En dag kvar på jobbet och sedan blir det långhelg i dagarna fyra, jobb tre dagar och sedan semester!!! Bra upplägg, eller hur?!:)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar