måndag 22 oktober 2012

Avstämning målsättning

Ja hur går det nu med mina tre mål undrar ni säkert:)?!

Det här med fotograferingen och bilder får ni svara på själva. Jag tycker i alla fall att jag har lärt mig otroligt mycket och hoppas lära mig ännu mer. 

Sedan var det ju det här med tennisen. Nja, så där har det väl gått om jag ska vara ärlig. Skulle gärna vilja men det är lite komplicerat. Jag och maken var ute och spelade en gång. Funkade alldeles utmärkt med babywatcher men nästa gång maken skulle spela så fick han tillsägelse att spel efter klockan åtta inte var okej. För oss blir det då ganska hopplöst. Dagarna är för varma för att spela på och på kvällen måste grabbarna först i säng så vi hinner aldrig ut och spela före halv åtta. Känns tråkigt men det målet får nog helt enkelt läggas ner, eller?...

Målet med träning har funkat bra. Ska man komma ut och springa gäller det att göra det innan frukost tidigt på morgonen vilket inte alltid gör att man har så mycket energi men vi har ändå tagit oss ut. Gymmet är ju lättare att göra när som helst. Vi har satt en morot på att var tionde pass resulterar i att man får gå på massage:).

Vecka 1: 3 löppass, 3 gympass
Vecka 2: 2 löppass, 2 gympass, 1 strandfotbollspass
Vecka 3: 2 löppass, 1 gympass (skyller på att syrran var här...)
Vecka 4: 3 löppass, 2 gympass 

Ser ganska bra ut, eller hur?! Nu är målsättningen att orka öka löppassen från ca 30 minuter till längre pass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar