torsdag 18 september 2014

Lite smått och gott och lite till

Nu är det så där mycket igen. Jobb på dagarna, jobb på kvällarna och igår hade vi besök av våra vänner familjen Larsson. Då blev det lek efter förskolan och givetvis take-away från vår favoritthai. Vi satt till och med ute och åt middagen. 17 september och middag ute känns helt makalöst bra! Jag har så fullt upp så att jag inte ens har hunnit ta några bilder så ni får hålla till godo med text.

Idag var femåringen på Musikpatrullen med förskolan. Dit får femåringarna gå varje torsdag och det är ju så klart ett äventyr. Vad vi har förstått så är det sång, musik och så får dom testa en massa olika instrument. Treåringen fick gå till "skogen" och gå tipspromenad vilket så klart också var en fullträff.

Jag blev dessutom uppringd av en headhunter idag och det var ju väldans trevligt. Eftersom vi ska åka iväg så kändes det dock inte så lämpligt att gå vidare med det just nu:).

Efter jobbet var det sedvanlig fotbollsträning för femåringen. Första träningen som jag var med och hjälpte till på men det var lite svårt med en treåring som hängde mig i hasorna precis hela tiden och absolut inte ville släppa varken min hand eller mitt ben. Nästa gång tror jag att maken får vara barnvakt:)...

Nu ska jag återgå till den STORA packlistan, 42 dagar kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar