onsdag 8 januari 2014

Nytt på fötterna


Källa; nike.com

Idag visade min kollega mig en helt grym sida. Jag som är i tankarna på att köpa nya löparskor blev förälskad. På nike.com kan du helt och hållet designa dina egna löpardojjor. Du väljer modell, mönster, färger på olika delar och kan till och med få till ditt namn på skon. Måste ha! Kan tänkas att mina kommer se ut som ovan:)...

Grabbarna är så himla trötta nu efter förskolan. Det är helt galet vad lite ledighet kan göra med kroppen. Istället för att bli pigga så är vi bara ännu tröttare. Det tjafsas om minsta lilla och det är mycket arga, trötta och griniga barn som hämtas på eftermiddagen. Hoppas att det blir bättre snart! En tanke som har legat och gnagt länge i mitt huvud blir förhoppningsvis snart verklighet...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar