tisdag 7 januari 2014

Nu kör vi...!

Bild lånad från bloggerbootcamp.se

Yihoo! För ett tag sedan släpptes biljetterna till Blogger Boot Camp 2014. Jag har hört så himla mycket bra om eventet så självklart måste jag gå. En kickstart på träningssåret 2014 med en hel dag fylld med träning och föreläsningar om träning och hälsa. Kan det bli bättre?! Själv har jag valt passen Crossfit, BBC ignite 360 performance training, Walking bad, Run for smiles, Specificitet, syfte och träning (föreläsning) samt Flow and Grace. Gissar på massor av härlig träningsvärk på söndagen efter eventet:). Häng med vettja och anmäl er på bloggerbootcamp.se

Har idag också satt ett blygsamt mål för januari månad. Eftersom gatorna fortfarande är väldigt löpvänliga så ska jag försöka trotsa min mörkerrädsla och springa minst 50 km utomhus i januari fördelat på minst 2 st löppass per vecka. Gym och hemmaträning är inte målsatt men jag vill ju hålla minst tre pass i veckan så det får tillkomma. Fram till våren får målsättningarna bli månadsvis och för kortare perioder för att hålla motivationen uppe.

Nu kör vi! - Ska bara investera i en reflexväst också...

1 kommentar:

  1. Stadium har grymt reflexvästar.. fått en av frun. Kämpa på!!

    SvaraRadera