onsdag 1 januari 2014

Tankar inför året


Nytt år, nya möjligheter... visst var det så?! Efter att ha skrivit ner ALLA mina träningspass under 2013 så tänkte jag fortsätta i samma anda. Därför har jag skaffat mig en ny, härlig kalender bara för träning. Här ska det fyllas i som bara den. Det är bra att ha en kalender för att inte kunna fuska. Här kan jag verkligen se svart på vitt hur mycket jag har tränat. Jag hoppas att 2014 ska lyckas följa upp 2013 som träningsår. Jag vill hålla i och sätta nya mål. Det skulle även vara kul att kunna kombinera löp- och gymträning med lite andra pass. Efter en riktigt sjukdomshöst för vår familj så har jag insett att det ofta är svårt att ens få ihop de där två passen på en vecka (även fast jag nästan alla gånger har lyckats). Jag VILL träna minst tre gånger i veckan eftersom det får mig att må bra. Ett stillasittande jobb kräver mer aktivitet på fritiden.

Förutom träningen så vill jag fortsätta skapa tid för att få vara med min familj. Mera tid och mera kvalitetstid. Jag vill att vi tillsammans ska få uppleva en massa roliga och spännande saker. Det behöver inte vara saker som alltid planeras utan även att förgylla vardagen och ta vara på ALL tid.

Sedan har vi företaget... Under det här året så hoppas jag kunna skapa det jag VILL. Jag har massor av idéer om hur och vad jag vill göra. Tiden har än så länge varit min trånga sektor men när våren kommer hoppas jag kunna dra igång med några utav mina projekt. Hemsidan ska renoveras, det ska paketeras och göras snyggt!

Dessa tre saker är prioriterat och kommer göra att 2014 blir ett helt fantastiskt år! Det känner jag på mig:)! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar