söndag 24 mars 2013

Resultatet av vår vistelse


Ja då var det väl dags att se sanningen i vitögat eller?... När vi kom ner till Lanta så hade maken ett viktmål som han har kämpat med hela hösten och vinter. Målet är uppnått och stort grattis! Jag hade inget viktmål utan mer att jag ville tajta till kroppen efter förra graviditeten (vilket har varit svårare än vid första) samt förbättra hållningen som varit katastrofal sedan Hugo kom. Eftersom jag nästan aldrig fastnar på bild (då det alltid är jag som håller i kameran) så fick jag verkligen leta efter någon bild på mig i bikini innan vi åkte. Usch och blä men ändå skönt att se att månaderna av träning här nere faktiskt har gett resultat, eller?! Nu blir vårt mål att hänga i med träningen när vi kommer hem. Svårare i vardagen men MYCKET viktigt! Till sommaren så ska magrutorna fram ordentligt:)...

2 kommentarer:

  1. Respekt!! grymt bra kämpat, nu kommer två smala och bruna... hem till stan igen... kul att ses när ni kommer hem.. njut av sista dagarna!!

    // Jörgen o Co.

    SvaraRadera
  2. Snygging! Verkligen bra kämpat! Liiite lite avis. Kram till er alla! TK.

    SvaraRadera