torsdag 21 mars 2013

Matförgiftning

Japp, så sant som det är sagt... Att kräkas kan nog vara bland det jobbigaste som finns på min lista och där låg jag på toaletten hela natten. Köpte takeaway och bara en timme efter maten började jag att må fruktansvärt dåligt. Som tur var drabbades varken maken, mormor eller morfar som åt samma mat så förmodligen var det en duktigt dålig räka som jag lyckades få i mig, igen... Konstigt nog så känner jag mig hyfsat pigg nu på morgonen och har fått i mig en del att dricka. Här drabbas man ju oftast av just matförgiftning vilken i alla fall är skönt så att det inte förs vidare till grabbarna... Ingen beachvolleyboll för mig  i dag med andra ord utan det blir soffläge och kanske en och annan film. Jag lovar att inte bjuda på några bilder från detta:) men här kommer några från OS i kokosnötskastning hemma hos mormor och morfar för några dagar sedan. Man tager vad man haver liksom:).

Precisionskast med tungan rätt i munnen.

Får jag också prova? Nu är det min tur.

1 kommentar:

  1. Usch stackare!
    Vann Sverige eller den lille ljusblå finländaren Hugo? Kram!

    SvaraRadera