onsdag 6 februari 2013

Inte mycket gjort

Försöker ta tag i mitt liv på "hemma"plan - trist... (vad vill jag? vem är jag? bla bla bla...)

Försöker plugga - trist... (kursen jag läser/försöker läsa är verkligen genomtråkig och vilken kontrast till höstens kurser som var såååå inspirerade. Lärarna lägger noll-zero tid på den här kursen vilket gör att man själv helst av allt inte heller vill lägga någon tid. Hur kan man få ha en sådan kurs?)

En gigantisk godispåse ligger i kylskåpet inför helgens firande, mycket mer sugen på den - stå emot... = svårt...

Inga bilder från dagen, tråkigt jag vet men det blir bättring imorgon:)

Träningen var okej idag med 40 minuters strandpromenad och 90 minuters yoga. Toppa det med makens pannkakor, glass och sylt till kvällsmat så får vi en ganska hyfsad dag:).

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar