fredag 1 februari 2013

Dags för hårdkörning

Dagens träningspass.

Efter att ha sett makens imponerande resultat i bild när det kommer till förändring av sig själv så har jag bestämt att det från nu och framåt blir två månaders riktigt tufft schema. Nu har vi tiden att verkligen satsa på oss själva och minst ett träningspass om dagen ska hinnas med och gärna med stor variation. Det ska inte vara tråkigt utan roligt att träna!!!

Den här veckan har jag hittills kommit upp i följande;
                                           Måndag - Strandlöpning 5 km
                                                           Yoga 90 min 
                                                           150 sittups, 50 armhävningar samt 3x1min plankan
                                           Tisdag -    Cykel 15 min 
                                                            Styrketräning på gym 60 min
                                           Onsdag -   200 sittups, 50 armhävningar samt 3x1min plankan
                                           Torsdag -  Strandlöpning 5 km
                                                            Strandfotboll 60 min
                                           Fredag -    Beachvollyboll turnering... ej klar med dagen ännu:)  

Vad tror ni?        

1 kommentar: