tisdag 15 januari 2013

Solen har gått upp!

Vad får det lov att vara? Dags att beställa i baren på Indianen...

Vinden har vänt och vädret har återigen växlat om för att lägga i en riktigt hög växel. Nu är det varmt, väldigt varmt på dagarna. Skuggläge är att föredra mest hela tiden. Vattnet har också blivit varmare igen och nu fryser man inte längre när man ska bada. Kvällarna är varma och ljumma och dom där långbyxorna jag investerade i vet jag inte om jag kommer använda så mycket mer...:) Vi njuter så klart av att den riktiga högsommaren har kommit till Lanta och hoppas att den är här för att stanna. Dessutom har vi märkt att peaken nu är över och på stränderna slipper man trängas i hysterin med turisterna. Visst, det är fortfarande mycket folk men inte alls som en vecka före jul och fram till för en vecka sedan. Skönt!!!

3 kommentarer:

  1. Hej Malle!
    Du var finalist i Supersavertravels Blog Award 2012. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig via mail om det finns möjlighet? / Sara
    Sara.Bohlen@eTRAVELi.com

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag längtar!!! Bara 3,5 vecka kvar nu innan vi dimper ner i ert paradis :) kram kram kram

    SvaraRadera
  3. Grattis, hoppas du får en stor check!! Här har vi dagisinskolning!! Snö och kallt!!

    Jörgen o Co.

    SvaraRadera