torsdag 10 januari 2013

Dålig uppkoppling = dålig uppdatering

Rasmus har fått en ny favorithobby och han är dessutom väldigt duktig på att träffa bollen.

Åhhhh... Jag tror att jag håller på att bli galen på vårt internet. Funkar aldrig och när det funkar lite grann så kopplar det på och av konstant så det går inte kolla någonting. Nu har vi köpt en förlängningskabel och sitter på Somewhere Else där nätet är gratis och funkar väldigt väldigt bra. Är faktiskt enda stället där man kan skypa utan att det blir dålig lina som vi vet. 

Tänkte uppdatera er på månadens utmaning. Vet ju att ni är några stycken som har hängt på oss här nere:) och första veckan är avklarad. Oj, vilken värk i magen jag hade första dagarna men nu har det gått över och jag har faktiskt utökat situpsen till 150 st/dag. Häng på vettja!!!

Maken upplyste mig igår om att vi "bara" har elva veckor kvar i vårt paradis. Usch, ska inte tänka sådär då får jag ångest...

2 kommentarer:

  1. Kanske Lenken ska få lite cred för tennis-talangen ;) de spelade en del i somras. "Flytta Opeln Leif, vi ska spela tennis", Rasmus gick och sa till.

    Bara 30 dagar till vi kommer!!!

    SvaraRadera
  2. Kan meddela att jag också har 11 veckor kvar och det känns som en hel evighet! Ni har gott om tid på er att njuta :)

    SvaraRadera