lördag 26 januari 2013

Då har jag också testat det alla pratar om...

En skön start på lördagen med den, numera, obligatoriska frukosten på Tyska bageriet...


...för att sedan fortsätta med, ja det ni, Yoga på Relax Bay...


Jag är verkligen ingen yogatjej. Har provat någon gång men har svårt med det där att inte få röra på mig fysiskt eller pumpa med vikter. Alla här nere verkar rent lyriska över yogan så jag tänkte att jag får väl ge det ett försök. Följde med mamma till Relax Bay för morgonyogan där. Jag kan säga att om man ska yoga på Koh Lanta så ska man definitivt göra det där. Man får sitta uppe i trädtopparna och se ut över vattnet. Bara vyn gör att man mår bra i hela kroppen. Och själva träningen då? Det var nog faktiskt det bästa pass jag varit på. Blev inte direkt biten, trots att den äldre engelska damen var väldigt duktig men jag kan definitivt tänka mig att gå igen. Om inte annat för att få 90 minuter för sig själv:)

1 kommentar:

  1. Hm, jag har heller inte fastnat för yoga. Körde ett par pass på Koh Lanta, men det är helt enkelt inte min grej. För stillasittande. Måste öva på det där.

    SvaraRadera