torsdag 16 augusti 2012

Barndom


Efter nästan två veckor utan lek med jämnåriga kompisar så fick Rasmus igår besök av Emil. Skönt med lite kompishäng tyckte han och dom lekte på som bara den hela dagen. Hugo fick också vara med på ett hörn medan Annie mest satt i solen och såg på medan killarna röjde. Jag fick mitt kompissug lite stillat med en massa prat, kaffedrickande och lunch tillsammans med Therese:). Svårt att tänka sig men när vi var små så var det jag och hon som sprang runt och lekte precis som grabbarna gjorde igår, minnen! Tyvärr blev inte skärpan på den här bilden så bra då jag lyckades få all fokus på gardinen där bak:)...

Hittade en liten fästingrackare krypandes på Rasmus nacke igår. Vilken tur att den inte hunnit sätta sig och att jag klippt kort så att jag såg den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar